Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiada 24 miesięczną gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w towarze objętym gwarancją, skontaktuj się z nami pod nr tel. 600-388-250, lub e-mailowo: sklep@idealgift.pl

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.660662422.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

W przypadku uszkodzeń mechanicznych skontaktuj się ze sklepem w ciągu 2 dni, w późniejszym terminie reklamację na uszkodzenia mechaniczne nie będą uwzględniane.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, prześlemy nowy egzemplarz produktu. Okres ten może się wydłużyć w przypadku gdy producent chwilowo nie ma dostępnego produkt.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną przez producenta, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej przez producenta decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@idealgift.pl lub telefonicznie: +48.660662422. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych ( wliczamy także dni wolne od pracy )  od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie powinien nosić śladów używania - ( w szczególności sprawdzane jest czy towar nie posiada śladów zmywania, zarówno ręcznego jak i w zmywarce). Każdy element musi być kompletny ( wraz z papierowymi oznaczeniami na spodzie naczyń) i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

W przypadku przesłanie uszkodzonych elementów, zwrot nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Złóż w terminie 14 dni kalendarzowych od odbioru towaru pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej na adres : sklep@idealgift.pl lub pocztą tradycyjną na adres: TOMMY Tomasz Kusztal, ul. Staroopatowska 24 lok. U4A, 26-600 Radom.
  2. Zwróć towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie powinien nosić śladów eksploatacji. Do zwracanego towaru powinno być dołączone potwierdzenie zakupu (paragon fiskalny, faktura VAT) . Koszty przesyłki ponosi Klient. Zwrot towaru należy dokonać na adres Sprzedawcy: TOMMY Tomasz Kusztal, ul. Staroopatowska 24 lok. U4A, 26-600 Radom.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Koszty przesyłki w przypadku zwrotu produktów pokrywa Kupujący.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl